maanantai 31. maaliskuuta 2014

Isä ja äiti vauvana

Löysin kaapista Juhon ja mun omat vauvakirjat, ja ajattelin tehdä postauksen mihin laitan muutaman vauvakuvan musta ja Juhosta, että voi vähän vertailla mitä piirteitä Wiljam on perinyt kummaltakin :)
Itse huomaan oikeastaan molempien piirteitä Wiljamissa, mutta jännästi jotkut tietyt ilmeet ovat aivan isänsä ilmeitä, toiset taas mun :) Tutuilta ollaan kuultu osalta, että poika olisi ihan mun näköinen, toiset taas sanoo että ihan isänsä näköinen, muut taas että ihan isänsä silmät ym :D Välillä on kiva selata vauvakirjoja ja katsella millainen on itse vauvana ollut. Oon napsinut Wiljamistakin paljon kuvia ja aion laittaa niitä albumeihin, niin hänellekkin on sitten vanhempana muisto omasta vauva ajastaan.

Ensimmäisenä laitan kuvan itsestäni vauvana:


Sitten kuva Juhosta vauvana:


Sitten löysin pari sellaista kuvaa missä huomaa mun mielestä molempien piirteitä hyvin :) tai ilmeet ovat aika samanlaisia.


Tässä kuvassa siis vasemmalla oon minä ja oikealla Wiljam.

Ja tässä vasemmalla Wiljam ja oikealla Juho.

Mun mielestä aikalailla molempien piirteitä löytyy, mitäs mieltä te olette? :D

Tähän loppuun vielä muita kuulumisia :) Kaikki päivät on oikeestaan mennyt aika samalla lailla. Se vantaan ja helsingin reissu meni kivasti, vaikka tulikin kauheee ikävä vauvaa <3 Onneksi hän oli pärjännyt hyvin. Oltiin torstaina Wiljamin kanssa maitoliigassa treffaamassa muita vauvoja ja äitejä ja viikonloppuna käytiin kyläilemässä Juhon vanhemmilla, yksi kaveri kävi kylässä jota en ollut nähnyt pitkiin aikoihin ja oltiin vaan kotona loput ajasta. 5kk neuvolaa on ensiviikolla, ja taas pikkunen saa rokotuksia :/



2 kommenttia:

  1. Poika on enemmän sun näköinen kun olet vauva :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo :) mä en okein osaa sanoa että kummalta näyttää enemmän :)

      Poista