maanantai 10. maaliskuuta 2014

Kuka minä olen?

Sain idean eräästä toisesta blogista toteuttaa tälläisen kuka minä olen postauksen. Eli keskityn tässä postauksessa kertomaan kuka täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee :)

- Oon syntynyt vuonna -94 tammikuussa, eli oon tällähetkellä 20 vuotta.
- Mun porukat asuu Alahärmässä ja mulla on yksi velipuoli, joka on tällähetkellä 14 vuotta, härmässä asustelee myös yksi perhoskoira.

- Kun mun yläaste loppui, muutin tänne vaasaan opiskelemaan merkonomiksi. Eli oon muuttanut kotoa pois 16 vuotiaana. Asuin ensimmäiset 2 vuotta kahdessa eri soluasunnossa eri kämppisten kanssa. Kolmannen opiskeluvuoden asuin vaasan keskustassa kolmiossa yhden ystäväni kanssa, johon olin tutustunut työskennellessäni enialla.
- Työskentelin siis enialla vähän yli vuoden, eli myin puhelimitse saunalahden ja elisan tuotteita. Tätä tein siis koulun ohella.

- Juhon kanssa ollaan tunnettu kohta puolitoista vuotta ja oltu yhdessä Joulukuusta 2012.
- Meillä on kaksi tyttökoiraa, chihuahua sini ja bichon havanese neea.
- Rakastan kesää, se sais tulla jo! En oo koskaan kovin tykännyt talvesta, kylmä ilma ei oo mua varten kun oon tälläinen vilukissa :/

- Luonteeltani oon aika rauhallinen.. Tai no ennen kun Juhoa tapasin, olin kyllä kova juhlimaan ja menemään, nykyään tykkään rauhallisista koti illoista ihanan perheeni kanssa <3 mutta toki välillä tykkään mennä kavereiden kanssa pitämään hauskaa. Aina kyllä oon ollu aika rauhallinen ja en niinkään sellainen hölösuu. Isossa porukassa kuuntelen mielummin sivusta kuin olisin kokoajan äänessä. Oon myös aika kova stressaamaan asioita ja aika tunteellinen ihminen. Ja ystävälliseksikin voisin itseäni sanoa. :) Toisinaan oon myös vähän epävarma itsestäni, ja turhan usein mietin, mitä muut mahtaa musta ajatella.. Helpompaahan olisi, jos sellaista ei tarvisi miettiä ja osaisi olla välittämättä muitten mielipiteistä.

- Oon aina tahtonut olla pitempi, vaikka ei 163cm oo edes niin lyhyt.
- Mun lempihedelmä on kiivi <3
- Mua häiritsee kauheesti sotku ja epäjärjestys, ennen se ei oo niin haitannut, mutta nykyään en voi istahtaa ennemmin sohvalle ennen kuin oon siivonnut ja kerännyt levällään olevat tavarat ja esim laittanut pyykit ja tiskit.
- Tahtoisin jaksaa ulkoilla enemmän, ja tehdä useammin lihastreenia, mutta aina kun saan treenaamisen alkuun, se tyssähtä pian kun laiskuus :D
- Oon niin onnellinen että saan olla tuon ihanan poikavauvan äiti, rakastan häntä koko sydämmestäni! <3


4 kommenttia:

  1. Hui kun ollaan samanlaisia :D Tuli semmonen tunne, kuin olis yli puolet itte tosta kirjottanu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh aijjaa! Ollaan sitten vissiin melkein samanlaisia ;D

      Poista
  2. Voi ihana <3 :) Olisipa mullakin asiat hyvin. Olen itekin 94 ja täytin 14.helmikuuta 20-vuotta. :) Viime vuonna olin itsekin raskaana, mutta meni kesken rv 7. :/

    VastaaPoista