tiistai 25. kesäkuuta 2013

Shoppailua

Käytiin tässä kirpputorilla taas vaihteeksi :) Tykkään kierrellä kirpputoreilla, sieltä voi joskus löytyy tosi hyvääkin tavaraa. Sielä oli vaikka ja mitä kivaa, mutta ihan kaikkea en valitettavasti viittiny rehata mukaan vaikka mieli teki :( Mutta tässä jotain löytöjä:

 

Tästä kuviosta en kovin tykkää, mutta muuten noi oli tosi kivat kengät ja ne oli aivan uudenverosen näköset! Ja kun hintakin oli ainoastaan 3e niin oli pakko ostaa :) Tosin en tiiä missä noita paljon käyttää, mutta saa nähdä jos joskus tulee käytettyä jossain.


 
Ja tälläset pari paitaa löyty myös ihan parilla eurolla :)

Valokuvakehys löyty ja Benettonin söpö pipo vauvalle :)

 
 Ja viimenen kirpparilöytö tällänen karvamatto, jonka hinta oli vaan 6e :)

Osaisiko kukaan muuten sanoa että miten saan tehtyä jonkun hienon painikkeen tuohon seuraa bloglovinissa? :D Mä oon vähän huono tällästen juttujen kans.. Samaten tuohon seuraa blogilistalla? Pystyykö niihin tehdä jotenki ite tai mistä niihin löytäis jonkun hienomman painikkeen? :) 

Tänään tuli taas mun Oriflame tilaukset ja lahjat:

 Itse siis jouduin maksamaan kuvassa olevista tuotteista yhteensä ainoastaan 5e, ja osa tuli lahjana. :) Tykkäsin noista aurinkopuuterihelmistä ja muistakin. Tilasin myös vauvalle jotain vauvashampoota ja pesuaineita, ja vauvaöljyä ja jotain vartalorasvaa ja talkkia, kun oli tarjouksessa ja aika edullisia :) Toivottavasti noi on hyviä. 


Mulla on nyt siis jo 13 lukijaa! Jee! :D Tervetuloa siis kaikille lukijoille :) Ja tosiaan edelleen saa laittaa jotain palautetta ja postausehdotuksia, jotta saisin tästä blogista vielä mukavempaa luettavaa :)

T. Sonja

6 kommenttia:

  1. Pystyy ne tehdä itse, käyttää vähän painttia, erilaisia fontteja ja mielikuvitusta! :D jos sulla on picasa koneella nii sil saa tosi helposti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jjuu se kyl löytyy, pitää kokeilla :) vieläku osaisin laittaa sen sitte semmoseks linkiksi nii ois kiva! :D mutta pitää kokeilla tässä jossai vaihees:)

      Poista
  2. Mulle on ainakin kehuttu noita oriflamen vauva tuotteita! Etenkin öljyä.. Muutama kuukausi pitää vielä odottaa, että pääsee kokeilemaan :)

    VastaaPoista
  3. Joo tääläkin muutama kuukaus vielä ja saa kokeilla :) toivotaan että ne on hyviä :)

    VastaaPoista
  4. Meillekki on tulossa vauva. Nyt rv 20+6. Mistä ostat itselle vaatteita? Mun on niitä todella vaikea löytää. Normaali koot eivät mahdu enään. H&M:ltä oon vaan löytänyt sopivia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva! :) Mä en oo tässä raskausaikana ostanu kovin paljon vaatteita, mutta kirpputorilta joskus löydän sopivia ja sitten mäkin samaten oon ostanu H&M:ltä semmosia pitkiä toppeja esimerkiksi. Ja se on kyllä totta että ei meinaa löytää sopivia kun tää maha kasvaa :/

      Poista